پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215399
مدير زراعت سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري خبر داد
آغاز طرح خريد تضميني جو در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1395/04/14 07:47:58
نمایش : 919
مدير زراعت سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري گفت: از اواسط خرداد ماه سال جاري خريد تضميني جو آغاز شده و بيشترين سهم در توليد را لردگان دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيروس بيک‌بکان در گفت و گو با جهانبين نيوز، اظهار کرد: طرح خريد تضميني گندم در راستاي حمايت از کشاورزان در چهارمحال و بختياري با قيمت مصوب يک هزار و ۲۰ تومان آغاز و امسال نيز پيش‌بيني مي‌شود ۴ هزار تن جو از اراضي کشاورزي اين استان برداشت شود.

مدير زراعت سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري گفت: جو برداشته شده از اراضي کشاورزي اين استان داراي کيفيت خوبي است و شهرستان لردگان بيشترين ميزان توليد جو را در چهارمحال و بختياري دارا است.

وي خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختياري از آب و هواي خوبي براي توليد غلات مثل گندم و جو برخوردار است و اين دو محصول به صورت ديم و آبي در مزارع اين استان کشت خواهد شد.

بيک‌بکان با اشاره به اهميت اصلاح الگوي کشت در چهارمحال و بختياري ادامه داد: با توجه به خشکسالي‌ها اخير اصلاح الگوي کشت براي محصولات کشاورزي مثل حبوبات و غلات لازم است تا در مصرف آب در بخش کشاورزي صرفه‌جويي شود.

وي عنوان کرد: طرح خريد تضميني گندم نيز از اواسط خردادماه امسال در چهارمحال و بختياري آغاز شده است و جو و گندم خريداري شده در سيلوهاي اين استان ذخيره خواهد شد.

مدير زراعت سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري گفت: دامداران براي دريافت حواله سبوس گندم به شرکت‌هاي تعاوني مراجعه کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html